:Tentang Blog:

Blog ini mengumpulkan nota-nota, kisah-kisah dan pengalaman saya sebagai pelajar BAR di UIAM. Blog ini terhasil bagi memudahkan saya membaca nota-nota pelajaran disebabkan kegilaan saya kepada dunia blog. Semoga perkongsian ini sedikit sebanyak membantu kalian berkongsi ilmu yang saya pelajari.

Friday, March 12, 2010

PRESENT POLI.. IMPRESSIVE...

Assalamualaikum,

Wah, Khamis lalu aku dah dengan selamatnya membuat perbentangan untuk political sciences.. huhu.. memang perbentangan aku yang hampeh. Mengapa.. Aku tak faham apa yang aku cakap.. Time buat perbentangan rasa macam hilang muka, namun aku jeling2 juga muka2 student.. huhu.. blur face.. Tentu mereka juga tak faham apa yang aku nak sampaikan..

Aku ingat lagi, aku sebut tentang kejatuhan presedent Nixon, then hilang ayat.. Aku terus diam. Sambung ayat lain, sampai Dr yang kena tolong sambungkan... huhu, teruk kan..

Apa-apa pun, suka sangat dah lepas, dan power point tu mendapat pujian.. impressive.. gugu.. masuk kotak, angkat sendiri.. hehe.. Dan, bila present dah habis, dah ucap thank you, sir kata apa?

"Actually, you want more right, you always like pictures.." haha..

Thanks to kak Ema and Tikah, teman yang sama-sama membentangkan tajuk the basic institution of government. Maaflah, aku buat muka muka tu.. huhu, protes.. Jangan marah, nanti kena jual..

And, aku sangat berterima kasih dan sangat malu, sebab semalam aku lari.. lari ketika mereka bertungkus lumus menyiapkan proposal untuk poli.. Semata-mata nak balik kg.. haha, aku memang suka buat benda luar alam pun.,..

Menyebut tentang presentation tu, memang macam kanak2. Aku memang suka buat presentation pun. Macam kat CFS dulu, teringat time aku present tentang Faisal Tehrani.. Teruk kan, aku boleh buat yang baik, jika benda tu aku minat, tapi meninggalkannya jika aku dah tak minat..

huhu..

Alhamdulillah, minggu ni last belajar, then, 20hb mula exam final plak... Tak sabar nak habiskan walaupun tak prepare sangat pun..

Doakan aku.. huhu...

0 comments:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP