:Tentang Blog:

Blog ini mengumpulkan nota-nota, kisah-kisah dan pengalaman saya sebagai pelajar BAR di UIAM. Blog ini terhasil bagi memudahkan saya membaca nota-nota pelajaran disebabkan kegilaan saya kepada dunia blog. Semoga perkongsian ini sedikit sebanyak membantu kalian berkongsi ilmu yang saya pelajari.

Wednesday, December 9, 2009

SALAM PERKENALAN!!!

Alhamdulillah, saya diberikan kesempatan dan masa untuk sama-sama mengisi dunia blogger... Berkongsi kisah hidup seorang pelajar yang bercita-cita untuk belajar bahasa Arab. Mampukah impian ini dicapai oleh penulisnya?

Saya akan cuba berkongsi kehidupanyang saya harungi untuk mengetahui kehidupan saya sepanjang menjadi seorang pelajar BAR di sebuah universiti di sebuah kawasan...

Insya Allah, ada perkongsian cerita, nota dan catatan turun naik kehidupannya dalam dalam diari seorang pelajar..

Semoga ada manfaat...

0 comments:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP